Ett oslagbart tillfälle. Har du råd att missa det?

I den grymt snabba digitalisering som skett de senaste två åren kan mässor ses som ett uråldrigt sätt att nå ut till kunder och intressenter. Det är ju så enkelt att annonsera på sociala medier och genom Google, varför lägga sina dyrt förvärvade slantar på en mässa då?

Knyt kontakter som ingen digital plattform kan matcha

Har du tvingats ställa om dina traditionella fysiska möten till digitala motsvarigheter under pandemin? Då förstår du säkert vad jag menar när jag säger att det inte alls är samma sak som att ses på samma plats. Visst, vissa möten kanske blivit mer effektiva men hur är känslan? 

På ÖviksMässan har du möjlighet att möta nya potentiella kunder, se dem i ögonen och ge dem en personlig känsla av vilka ni är som företag/organisation och hur era produkter och tjänster kan upplevas. Det är ett unikt tillfälle att bjuda på en upplevelse besökarna sent kommer glömma.

Skippa bruset – nå ut till nyfikna besökare direkt

Den låga tröskeln för att annonsera på nätet gör att det är otroligt stor konkurrens att nå ut i bruset. Du behöver skapa bilder och videor som är tillräckligt intressanta för att den potentiella kunden ska pausa sitt scrollande bland roliga katter, nervkittlande vyer och inspirerande världskändisar och klicka på just ditt budskap.

När kunden väl klickat på ditt inlägg ska du dessutom övertyga denne att köpa din tjänst eller produkt, vilket kanske inte lämpar sig om personen som scrollar sociala medier är på språng eller mitt i något annat. 

På ÖviksMässan träffar du på bara tre dagar nästan 20 000 besökare som är nyfiken på vad just du har att erbjuda. De besöker mässan för att de vill bli informerade och lockade att köpa din tjänst eller produkt. Ett sånt tillfälle hittar du inte på nätet.

Vässa ert varumärke och stick ut i konkurrensen

På nätet finns oändligt med företag, organisationer och plattformar som levererar liknande produkter och tjänster som du. Visa att du inte är som alla andra genom att visa upp er på ÖviksMässan!

En utsmyckad monter, giveaways i form av flyers, godis, pennor eller ett gott samtal över en kopp kaffe ger besökaren en känsla av ert varumärke som era konkurrenter bara kan drömma om.